Baguette magique
What do they have in common, the famous trainer of free horses Jean-François Pignon and the Ukrainian choir conductor Gregory Levtchenko? Apparently nothing. But a Swiss lady has been dreaming for years to bring them together on the ring for a musical performance with horses. A disproportionate dream which, without the help of a magic wand, could never have come true!