Baccara
Dreaming of being a musician, a private driver travels the streets of a city, paced by the comings and goings of his customers. While listening to the endless flow of news on the radio, the words of a client reinforce his constant feeling of incompleteness. Nonetheless, an unexpected encounter could make his life take an unexpected turn.