Aux enfants, la guerre
While the children Enzo, Léa and Hugo are playing war in the woods surrounding their parents' villas, they meet Amar who is hiding in the forest. Amar is a former child soldier traumatised by the war in Libya. But this new secret friendship of the children will arouse the suspicion of Enzo's parents who notice a change in their son's attitude.