Autour du feu
Around a fire in the middle of the forest, two former members of the armed anti-capitalist group La Bande à Fasel meet three young activists from the Mormont ZAD, XR Rébellion and anti-racist groups active in Switzerland. During a night as blank as a page, the five characters reflect on revolt, its forms and its limits, past and present.