Ausflug ins Gebirg
While on vacation, a man takes an excursion to an unfamiliar neighbouring country. There, in the alpine confinement, he finds an ideal echo for the rage he had brought with him: rage towards the mountains, civilisation and mentality. At times, a sense of glee even surfaces with this unbridled rage. He needs these forays into the mountains. He uses his anger to get to the bottom of his discomfort.