Au sud des nuages
At the grand old age of 70, Adrien is about to have a life-transforming experience. Until now, he has never moved from his “patch” on the Cotter mountain, where he lives with his cows. From this high vantage point, he likes to survey the valley below, laughing at the bustle of human life, preferring the company of the stars above. Tough, stubborn and straightforward, Adrien is a man of few words. Both feared and respected, they call him “God” in the valley, and he almost believes it himself. It takes a journey all the way to distant China to reconnect Adrien with his inner self, and to make him yearn for humanity which, although poor at times, is so full of life.