Assessment
During a one-hour assessment, the situation of the unemployed is evaluated by representatives of the social services and social security departments. The goal is their reintegration into the workforce. The film takes a look behind the scenes of the welfare state and shows conversations shaped by the power and powerlessness of the experts and the parties involved.