AOA I Skizze A
AOA is the beginning of an osmotic sound and image process. The strange, peculiar and impressive sound of scraping icebergs on the antarctic ocean bed leaves and the siren-singing, groaning and moarning underwater world the listeners on the surface enchanted and speechless.