Anywhere You Find Yourself
Through still pictures and textual resources, a short story unfolds: the encounter between a western backpacker and a Nigerian refugee in a hostel in Costa Rica. The conversation starts with smalltalk but quickly transforms into a deeper exchange. The small hotel room becomes a space of sharing and telling.