Anna
Anna is not one of them. When the 19-year-old student floats lifelessly on the glistening water of the Lake of Zurich at the beginning of the film, this is a silent outcry, feeling for her own limits in search of attention. Anna would very much like to feel she is included and accepted. But she is not quite in favour of the careless manner of the young people she is trying to attach herself to. Does Anna know what she wants?