Anders als die Väter
The cliche picture of the Swiss countryside with its picturesque mountains filled with goats, sheep and cows receives an eye catching twist, when water buffalos, bisons and llamas are seen grazing in the Alps and marshlands. The film looks at four farming families who break the old traditions by importing these unusual animals and producing new exotic wares like mozarella, Alpaka wool and buffalo burgers.