An Inner Journey
In the spring of 2023, Whitney Toyloy travelled to Tanzania to climb Kilimanjaro. What a feat! In doing so, she explores the themes of self-transcendence, courage and personal achievement. Through the challenges she encounters, she discovers her inner strength and her ability to surpass herself, offering an introspective look at the personal journey and the search for oneself.