Amur senza fin
After 20 years of marriage, things between Mona and Gieri have lost their sparkle. Deciding she wants to rekindle the flame, Mona seeks help from Nanda Sharma, the village's new pastor, who has Indian roots. But instead of giving her the sort of pastoral advice befitting a man of the cloth, the pastor encourages her to employ entirely worldly means and practise the arts of love.