Among Thieves
Two explorers journey deep into the remote wilderness of northwestern China in search of long-lost ancient tombs. When they discover evidence of a ruthless looting operation, they infiltrate the black market, posing as buyers to unravel a network of corrupt dealers and complicit museums to protect a priceless legacy.