Ambassade
The film questions the role of diplomatic relations and territorial representation. Through the prism of the American hostage crisis in Iran between 1979 and 1981, this film focuses on Switzerland's role as an intermediary in resolving this international conflict. The film sheds light on the importance of the human being at the heart of major diplomatic mechanisms.