Alto
The viola section of a large orchestra is auditioning – behind a screen – a new violist for their group. The candidates are bad, the violists bicker. Suddenly the perfect violist is playing, and it's ecstasy. But in the third round, when they discover the candidate's identity and see his wheelchair, their able-bodied clumsiness in the face of an invalid prompts one of the section's violists to reveal her invisible handicap to her colleagues with a bang. Will the four violists find some semblance of harmony again?