Als sie die Augen aufschlägt...
Trees on the shore of a quiet pond, once above as a tangible reality, once below as the intangible light reflected in the water. Rock sounds take hold of this idyllic landscape and transform it. Sometimes it is sunlit, sometimes shrouded in mist or rain, sometimes it lies in gloomy heaviness, sometimes in warm evening light. Again and again a footbridge appears and with it a person reflected in the water, sitting or standing, usually hanging upside down. At night, the empty footbridge projects into the shimmering darkness, the moon wafts on the gently swaying water surface, and increasingly a fierce wind sets the landscape in vibration.