Alles über Martin Suter. Ausser die Wahrheit.
This film is not a classic portrait but a documentary using fiction to bring Martin Suter's novels to life while introducing us to the author behind the stories on a whole new level. “Fantasy is usually more true than reality itself” says Suter.