Alles Easy
It’s all good. Party a little, take some drugs, and suppress the seriousness of the world. All good. From weekend to weekend, an open relationship, the occasional sex between friends. All good. Not being able to say no. Not being able to talk about it. Not wanting to overreact. All good?