Alfredo S.
Eighty-year-old Alfredo S. proves with his vitality, unconventional thinking and active lifestyle that there can be an enormous difference between the age recorded in official documents and the actual one. Filming Alfredo S. at work and during his daily rituals has resulted in a spirited and impressive depiction of the past and present.5. In this intimate portrait, Alfredo S. depicts his personality, relationships and his long working life, munificently sharing with us the love, disappointments, hopes, joys and despair that are all a part of life. Confidently and open-mindedly, he continues to look into the future even at an advanced age.