Alexandre Tharaud, le temps dérobé
An uncommon glimpse into the world of an artist who is considered one of the most talented of his generation: Alexandre Tharaud. Born into an artistic family, Alexandre melds his passion for the piano with his fertile disquiet. The film explores intimate moments in which the artist is faced more with himself than with the audience: a confrontation both tender and brutal with his passion, his inaccessible star.