After The Empire
An orchestration of face-to-face conversations between various late icons of pop culture and political history, including Marilyn Monroe, Elvis Presley and Karl Marx. Surrounded by a post-apocalyptic set, the actors embody their character’s individual and symbolic extremes, longings and ideals in humorous and elegiac ways.