Red and Blue wander a secluded house beyond the Swiss mountains, their quiet days marked by waiting—for her, for change, for time to pass. Yet time lingers, folds, repeats.
The house is not a home but a residue, an echo of past lives, past desires. It is not a place of transition but of repetition, an architecture of disappearance. Set against a hauntingly still landscape, Äned am Bärg explores waiting and queerness as suspension.