Abenteuer Baobab
Africa is home to an unusual Swiss. Dynamite, dredger teeth and the rough and ready language of the industrial environment are the antechamber to his personal Garden of Eden, a sort of “eco-paradise” in the battlefield of a cement factory. A film of visions and adventures.