À tout prix
Corinne, Anat and Cay are unemployed. In order to be working again, they decide to go into business for themselves. Corinne dreams of becoming a personal image consultant. Anat hopes to create a business out of workshops for artistic expression. Cay is thinking of opening a café to serve coffee, tea and chocolate drinks. Three destinies which evolve in parallel, playing off of and complementing each other. Three different personalities, three dreams of the same desire for independence.