A Simple Drama
Terri, a young woman of complex heritage, returns to her late grandfather’s house, haunted by the weight of unspoken histories. All she has are his camcorder messages – fragments of care in a family shaped by absence. Between a fading romantic love, a narcissistic mother, and lucid dreams, Terri fights to reclaim her voice. When truth finally pierces the inherited wounds, she is able to let the family trauma's spirits go.