A Nedjad
Somewhere between Brussels and Lausanne, Manu and Nedjad meet in a train compartment. An exile from Bosnia, Nedjad is looking for his wife. As in all stories about exiles, this one begins with a customs officer, a reminder that all countries are divided by borders, those cold and rigid barriers that romances learn to overleap, the starting point of all migrations.