A Cupboard's Life
A grandfather tells a bedtime poem to his grandchild. It is about a cupboard named Jerome, who tries desperately to integrate into the human world, after losing his home. But as usual the grandfather's story does not end well. To calm the grandchild, the grandmother has to come up with a happy ending.