Waalo Fendo (là où la terre gèle)
Yaro, a young Senegalese, lands in Italy, his head full of dreams of Western opulence. He invites his younger brother Demba to join him. Together they will be able to make money to send home to the family. Two months later Yaro is murdered not far from Milan’s Central Station. Demba wants to know who killed his brother, and why. The film, following in the footsteps of Demba and friends, takes us on a journey through Italy, seen as a kind of hell that stretches, from the northern fog of Milan to the open-air tomato plantations of the South.