The DNA of Dignity
The Balkan War of the nineties resulted in the disappearance of thousands of people; their remains possibly missing forever. Survivors and those left behind pin their hopes on excavations and scientific work. Forensic anthropologists and archaeologists work with great concentration. A person takes shape bone by bone. Will he also get an identity? Will relatives finally receive closure and a grave to anchor their remembrance and grief?