Tempête silencieuse
From the shores of the Atlantic to those of the Mediterranean, the director meets the women whose faces and voices bear witness to the loss of loved ones and ruined hopes. The mourning and hopeless waiting of the bodies find in the incessant movement of the waves a dimension of painful meditation.