Puppe
Sixteen-year-old Anna lives on the streets of Duisburg. When her best friend is murdered, a therapist convinces Anna to accompany her to a correctional camp in the Swiss Alps. There she meets Magenta, a courageous and aggressive teenager. Anna befriends her, not knowing anything about Magenta's dark past. In the rugged terrain of the mountains these girls will learn what to share and what not to. They come face to face with boundaries they have never had. Will they chose to change their lives or will their pasts catch up with them?