Pedro M, 1981
Madrid. A woman is tracking down the father she never knew. Pedro Martin, a Spanish cameraman, filmed the attempted coup d'état, in the parliament on February 23, 1981. In search of her father, the cameraman's daughter meets people who are haunted by images of the past. Sometimes, historical archives can hide an intimate tragedy.