Os vivos tambem choram
Ze, a 50-year-old alcoholic, works in the Port of Lisbon where he loads and unloads containers. Ze never left his neighbourhood and is hiding his savings so that one day he'll be able to board one of the huge cruise ships he sees everyday. When his jealous wife steals his money, Ze will do everything to fulfil his dream.