O falecido
He is known as the deceased, “O falecido”. Even though he is in no way dead. Philipp, the filmmaker, lived with his father until the age of sixteen. But he has no memory of him. What exactly happened? He comes across a diary and tries to find answers – he confronts the women in his family and finds his own perspective.