Maximilian
With an IQ of 149+, thirteen-year-old Maximilian Janisch is Switzerland's most famous highly gifted child. After passing the final secondary-school examinations in Mathematics with just nine years of age, Maximilian has jumped forward 3 grades and is now attending Mathematical courses at University level. The film follows Maximilian and his parents through their high energy daily life and reflects on the influence of the media and the term of child prodigy.