Mama Rosa
A small, darkened apartment, packed with electronic equipment. Rosa takes care of everything here: she goes to work, cooks, hands her sick husband on the couch coffee with four pieces of sugar, provides precarious security. Her children finally want to escape the confinement. Rosa wants to stay.