Lovely Louise
André is 55 and still lives with his 80-year-old mother Louise, an actress. He leads an unspectacular life as a taxi driver and cannot seem to muster the courage to speak to the woman working at the wurst stand at the model aircraft flying field. A stranger appears at their door one day: Bill, a charismatic man from America about to turn their placid life upside down. For the first time in his life, André has to rouse himself from his lethargy and face up to a few facts. It is never too late to begin living and loving.