Long Distance
A young woman living in a bustling metropolis has recently started a long-distance relationship. She feels lost and alone in her new situation, her emotions swinging between melancholy, frustration, hope and excitement. She attempts to connect with her partner, or rather with her own idea of him, through different means of technology. A last failed attempt of a rendezvous makes her realise she must let go and embrace the present moment to find solace.