Little Fighters
In the outskirts of a town during the war, two brothers, Almen and Harun, pass their time by scanning the surrounding countryside for any changes. Their little sister is dreadfully afraid of shellfire, so they tell her that it’s not the enemy hiding out there in the hills, but rather the Indians from her comic books. When Selma begins to believe the stories, however, she soon places herself unknowingly in danger.