Les grandes ondes (à l'ouest)
It is April 1974 and Julie Dujonc-Renens, young feminist journalist and the cunning Joseph-Marie Cauvin, leading reporter for the Swiss radio, have been sent to Portugal to investigate Switzerland’s aid to poor countries. Sparks fly during the bus trip with Bob, sound engineer approaching retirement. The projects financed by Switzerland prove to be calamitous and the workers’ revolution that suddenly breaks out doesn’t help, obliging our heroes to disregard first the radio’s management, and then their own codes of conduct.