Le théorème de Marguerite
The future of Marguerite, a brilliant student in Mathematics at the prestigious École Normale Supérieure, seems all planned out. Sole woman in her graduating class, she is finishing a thesis that she has to present to an audience of researchers. On the big day, a mistake shakens all her certainties and all her foundations collapse. Marguerite decides to quit everything to start all over again.