Kater
From the mate who bounces from one disaster to the next and always has THE big idea that is SURE to work, to people who are heavily religious or esoteric, to the office worker who votes for the far right and thus for the very people who work against him... it's always amazing how many people seem to voluntarily get a bloody nose again and again with fervour and conviction - and usually on the same wall as last time.