Inland
Alina is fifteen years old when her world is suddenly turned upside down. Her stepfather is arrested. He, the tall Nigerian, dealt in drugs – at least, this is what the police claim. Alina knows it is not true. The scandal involving her stepfather ends Alina’s youth. Based on a true story.