Im Haus meines Vaters sind viele Wohnungen
An insight into the Church of the Holy Sepulchre in Jerusalem with its rules of the house as a transcendental bazaar. A flat sharing community in the holiest place of christianity where the roommates share the same religion but do not get along with each other. The accuracy of observation helps the viewer to discover human predicaments in unexpected surroundings. Yet faith is also human behaviour, for better or for worse.