I cani abbaiano
The 6th of April 2009, at 3:32 am, the earth trembled in Italy and caused the destruction of the town of Aquila and of 200 villages in the surroundings. Today the survivors live in aseismic buildings which are situated on the hills, far from the rubble. Roberto lives in a Fiat Panda parked close to the ruins of what once was the post office while Felice still lives in his damaged home. They are the last inhabitants of the ghost village of Camarda which was totally ruined and abandoned following the earthquake.