Handschlag
Rudy is on the ropes. Alone at the building site, alone at home – what keeps him going are hearty meals and ball games with his friend Martin. When Asim, a bright and sprouting apprentice, appears at the building site, his friendship with Martin is put to the test. Rudy must take a decision.