Geisendorf
Geisendorf is the name of park with a bad reputation in the heart of the city of Geneva. The youth of the neighborhood have formed a gang whose only objective seems to be hanging around and harassing passers-by. As I approached them, I took notice of the park’s exuberance. I was then fortunate enough to spend time with four captivating young people between the ages of 17 and 21: Cedric Mafuta, Michael Fricker, Marvin Contenta and Adli Bouchakem. Geisendorf is an opportunity to discover the daily life of a particular part of Switzerland from a little-known spectator’s perspective.