Familiensache
A tragicomic portrait of a family living beyond the usual conventions. The father is a gay bon vivant who was once notorious for his opulent fashion shows and debauched lifestyle. Excessive partying has left its mark on the parents and shaped the son. With raw honesty, the family takes stock of living and growing up together.