Ex Voto
In 1979, I considered realizing "Ex Voto". Thinking about my country, I felt the urge to reach to the essential of life, of survival. So I left with my camera and filmed everything that cropped up in front of me. During the shooting, I became aware that the film mirrored my own spiritual and moral needs.